Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) es personarà com a acusació particular contra l'autora d'una agressió homòfoba a un veí de Terrassa aquest dijous en un dels vagons de la línia S1 entre Barcelona i la cocapital vallesana. Així ho ha anunciat la companyia en un comunicat on descriu els fets com a "totalment inacceptables".
[noticia]75810[/noticia]
Tal com ha fet l'Observatori contra l'Homofòbia, FGC s'ha posat a disposició de la persona agredida i de Mossos d'Esquadra "en la investigació del cas i en la cessió d'imatges". L'entitat també ha fet arribar tota la informació a la Directora General d’Igualtat del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, conclou l'escrit.
D'altra banda, l'Ajuntament de Terrassa ha emès un comunicat on condemna "enèrgicament" els fets i on recorda que "al segle XXI no es poden tolerar atacs d’aquest tipus contra els drets de les persones a la lliure expressió i orientacions afectives, sexuals i identitats de gènere". En aquest sentit, anuncia que ofereix assessorament a la víctima a través del Servei d'Atenció Integral a la Diversitat Afectiva, Sexual i de Gènere.
[noticia]75812[/noticia]
En un vídeo viral a xarxes socials, es veu com una jove insulta i agredeix físicament una persona -qui grava els fets- per la seva condició sexual. En declaracions a LaTorre aquest dijous, la víctima va avançar que denunciaria l'agressió, desencadenada, tal com relatava i ara també confirma FGC, després que una usuària demanés a l'agressora que es posés bé la mascareta.
FGC es presentarà com a acusació particular contra l'autora de l'agressió homòfoba d'aquest dijous en un vagó
La víctima, un veí de Terrassa de 31 anys, ja va anunciar que denunciaria els fets, recollits en un vídeo viral
Publicat el 09 d’octubre de 2020 a les 11:49
Actualitzat el 09 d’octubre de 2020 a les 12:15
Et pot interessar
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
ARA A PORTADA
-
Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang Bernat Castanyer
-
-
Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves Redacció
-
Dansa i teatre en català: l'aposta de la nova temporada de la Factoria Cultural de Terrassa Anna Mira Perich
-