L'establiment Estrada Ferreters ha guanyat el primer premi del Concurs d'Aparadors de Nadal 2016 de Palau-solità i Plegamants. Es tracta d'un guardó que atorga l'Associació de Comerciants de la localitat i que està dotat amb 400 euros.
"Engrescar-se a fer aparadors atractius, que sovint són obres d’art, és també una forma de dinamitzar el comerç local”, considera Jaume Oliveras, regidor de Comerç, per la qual cosa felicita "als comerços que han guanyat i a tots aquells que cuiden aquests detalls per atreure clients".
A banda, l'entitat també ha premiat per la laborositat a Eva Fotografia, per la Simpatia, a Green’s, per l'Originalitat, a Petjades i per la Millor Expressió de Nadal, per Acorama. En aquests cassos aquests establiments s'han endut 200 euros de reconeixement.
La Cambra de Comerç de Sabadell, al seu torn, ha reconegut els dos millors aparadors de la seva demarcació. El primer ha estat per a Brodats Mariona, de Castellar del Vallès. El segon, per a la Pelukería, de Polinyà.
La ferreteria Estrada Ferreters guanya el concurs d'aparadors de Palau-solità
L'establiment s'ha endut 400 euros de premi
Publicat el 27 de desembre de 2016 a les 18:11
Et pot interessar
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
ARA A PORTADA
-
Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang Bernat Castanyer
-
-
Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves Redacció
-
Dansa i teatre en català: l'aposta de la nova temporada de la Factoria Cultural de Terrassa Anna Mira Perich
-