Els vehicles de dues rodes van guanyar en les quatre rutes proposades per la Cursa de Transports. En els itineraris en què no va participar la bicicleta, la moto va ser la guanyadora. Però la bici es va imposar en dos dels itineraris, deixant la moto en segon i tercer lloc. Els transports que han participat en la cursa han estat la bicicleta, la moto, el cotxe, el taxi, el patinet, l'autobús, la bicicleta elèctrica i el desplaçament a peu.
Els itineraris partien de Torressana, el Club Natació Terrassa, el Parc Vallès i La Maurina, i confluïen a la Plaça Didó.
La Cursa de Transports pretén, a més de verificar quins són els transports més ràpids en mobilitat urbana, determinar quins són els costos de cada mitjà de transport, tant directes (per a l'usuari) com externs (cost per a la societat, contaminació i medi ambient). En aquest sentit, el desplaçament a peu és el vencedor absolut, seguit de la bicicleta i el transport públic.
Fent una mitjana de costos i velocitats, la bicicleta és l'absoluta guanyadora de la cursa, ja que és ràpida, ecològica i de fàcil aparcament.
Els itineraris partien de Torressana, el Club Natació Terrassa, el Parc Vallès i La Maurina, i confluïen a la Plaça Didó.
La Cursa de Transports pretén, a més de verificar quins són els transports més ràpids en mobilitat urbana, determinar quins són els costos de cada mitjà de transport, tant directes (per a l'usuari) com externs (cost per a la societat, contaminació i medi ambient). En aquest sentit, el desplaçament a peu és el vencedor absolut, seguit de la bicicleta i el transport públic.
Fent una mitjana de costos i velocitats, la bicicleta és l'absoluta guanyadora de la cursa, ja que és ràpida, ecològica i de fàcil aparcament.