L’Ajuntament de Terrassa posa en marxa aquest dimarts, 19 de desembre, el Punt del Voluntariat amb l’objectiu de fomentar, visibilitzar i reconèixer el voluntariat a la ciutat. El nou espai estarà ubicat a l’atri de l’edifici consistorial (raval de Montserrat, 14). La creació del Punt del Voluntariat és un dels compromisos recollits al Pla de Mandat.
El Punt del Voluntariat obrirà els dimarts i dijous de 10 a 13h i els dimecres de 16 a 19h, oferint atenció personalitzada, recursos i formació en l’àmbit del voluntariat i el suport a les entitats. El servei s’adreça sobretot a les persones majors de 16 anys que volen dedicar el seu temps a fer voluntariat en alguna de les entitats de la ciutat o en qualsevol organització sense ànim de lucre que vulguin rebre assessorament en gestió del voluntariat o difusió dels seus projectes.
Aquest nou servei, que vol ser un espai de referència tant per a les entitats com per a les persones que vulguin dedicar el seu temps als altres de forma altruista, ha estat ideat de forma col·laborativa entre tots els membres que formen part de la Taula d’Entitats del Voluntariat, creada al juny d’aquest any, a partir de la diagnosi de l’associacionisme terrassenc realitzada en el marc de l’enquesta Panoràmic 2016.
L'Ajuntament de Terrassa obre el nou Punt del Voluntariat
L'espai estarà situat al raval de Montserrat i obrirà de dimarts a dijous
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de desembre de 2017 a les 11:35
Actualitzat el 19 de desembre de 2017 a les 11:37
Et pot interessar
-
Societat L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz
-
Societat Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament