[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hODuYk5lxUk[/youtube]
El guardiolenc Joan Casals, conegut arreu de Catalunya com l'Avi del Barça, és el protagonista de l'anunci de Nadal d'aquest any de l'Escola Superior de Cinema i Audiovisual de Catalunya (ESCAC). "Tu poses la il·lusió, nosaltres les pel·lícules", destaca el lema d'aquest centre artístic i educatiu en el vídeo.
A part de felicitar el Nadal, l'ESCAC també es presenta com una "fàbrica de somnis" i un lloc ideal per "sentir l'esperit" de les festes nadalenques. En aquest vídeo, doncs, Casals recorre les instal·lacions d'aquesta escola realitzant un itinerari peculiar.
L'Avi del Barça protagonitza l'anunci de Nadal de l'ESCAC
Societat
Joan Casals, de Guardiola de Berguedà, recorre les instal·lacions de l'Escola Superior de Cinema i Audiovisual de Catalunya per felicitar les festes
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de desembre de 2015 a
les 09:11
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
