Que no ens agafin amb els pixats al ventre

Publicat el 29 de juny de 2009 a les 20:57

Per fi, ja es pot dir: el Terrassa seguirà una temporada més a Segona B. Ha superat l'eliminatòria per a la permanència guanyant els dos partits. Però ha costat més del compte. Ara són igual les circumstàncies, tan se val com s'ha fet. El que importa és que segueixen a la categoria de bronze.

A partir d'ara, però, s'ha de fer una anàlisi exhaustiva de la situació. Sí, s'ha de començar a planificar la temporada des de ja. No ens enganyem, el Terrassa ja va tard. Molts equips estan de vacances però les direccions tècniques ja han començat a moure fils i a despenjar telèfons. Nosaltres tot just hem acabat el curs i ja anem amb dues setmanes de desavantatge.

Però és clar, abans de la situació esportiva s'ha de saber què passa amb el club. Com acaba tot plegat i què ens depara el futur. Quin manarà? Qui serà l'entrenador? Aquestes qüestions ens les fem tots nosaltres, però també els jugadors, el cos tècnic i els treballadors de l'entitat. Ells són professionals i si en poc temps no tenen una solució és lògic que busquin una nova feina, un nou equip.

De moment totes aquestes incògnites no tenen resposta i des dels administradors informen que en principi fins d'aquí a un mes i mig no es resoldrà el cas. Tot això una setmana o deu dies abans de començar la temporada. O ens espavilem o ens enganxaran amb els pixats al ventre.