Reobre l'última l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Terrassa que seguia tancada per la pandèmia

Ho fa amb cita prèvia mentre l'Ajuntament recomana evitar els tràmits presencials

Publicat el 02 d’octubre de 2020 a les 11:00
L'Oficina d'Atenció Ciutadana del districte 4 de Terrassa ja es troba oberta al públic des d'aquest dijous. Era l'última que quedava per obrir, després que totes les OAC de la ciutat fossin tancades al mes del març a causa de la pandèmia. 

Per ara, l'Ajuntament només atén la ciutadania presencialment a través de cita prèvia. Es pot fer per la pàgina web municipal, a través de l'aplicació "Sense Esperes, o trucant al 010, de dilluns a dijous de 8 a 19 h i els divendres de 8 a 14.30 h. D'aquesta manera, tot i la reobertura progressiva dels serveis, es recomana evitar els tràmits presencials, pel que la via preferent és la seu electrònica municipal.

Els horaris d'atenció al públic a les Oficines d'Atenció Ciutadana dels districtes és de dilluns a dijous de 9 a 15 h i els divendres de 9 a 14.30 h. L'oficina central de Plaça Didó obre de dilluns a dijous de 8.30 a 15 h, dilluns i dimecres a la tarda de 16 a 19 h i els divendres de 8.30 a 14 h.


[noticiadiari]2/209299[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/208861[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/209319[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/209096[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/209231[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]