El grup municipal d'Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem ha entregat aquest dimarts al registre de l'Ajuntament de Lleida una sol·licitud demanant a l'alcalde que convoqui el Consell Editorial, un òrgan assessor que tot i ser mensual fa més de tres mesos que no es reuneix.
ERC-Avancem denuncia que l'última reunió dels representants del Consell Editorial es va celebrar el 26 de setembre de 2016, en què es va acordar que en la sessió següent es debatria sobre el pressupost en comunicació per al 2017. Però el pressupost es va aprovar definitivament el passat 29 de desembre sense ni tan sols haver convocat el consell. El grup republicà lamenta que, a més, el pressupost és poc clar i que hi ha diverses partides per a comunicació sense que s'hi reflecteixi a què es destinaran.
També critica que l'equip de govern encara no hagi facilitat als membres del Consell Editorial informació detallada sobre la despesa en comunicació i campanyes institucionals, així com la distribució de recursos municipals als diferents mitjans informatius durant l'any 2016. ERC-Avancem ha reclamat diverses vegades aquesta documentació sense obtenir resposta.
ERC denuncia que el govern de la Paeria no convoca el Consell Editorial des de fa tres mesos
El grup municipal assegura que el pressupost és poc clar i que hi ha diverses partides per a comunicació sense que s'hi reflecteixi a què es destinaran
ARA A PORTADA
-
-
-
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental Redacció
-
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà Àlvar Llobet i Sotelo
-
Els Mossos detenen sis persones per lesions i intent d'homicidi durant una baralla a Lleida Redacció
Publicat el 10 de gener de 2017 a les 17:44
Actualitzat el 10 de gener de 2017 a les 17:48
Et pot interessar
-
Cultura
Rafel Jaume guanya el 42è Premi Josep Vallverdú amb una obra sobre ètica, música i intel·ligència artificial
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Lleida: 22 i 23 de novembre
-
Cultura
Lleida tornarà a ser seu europea de la dansa urbana amb uns 300 ballarins
-
Cultura
Josep Lluís Gàzquez renova com a president de la Festa de Moros i Cristians de Lleida
-
Cultura
El 10è Curtàneu inclou per primera vegada tallers sobre cinema i una gala
-
Cultura
El renaixement del Pla d’Almatà: Balaguer impulsa un projecte de recuperació del seu bressol històric
