[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=waJWV7IYx8s[/youtube]
El cantant i showman noguerenc, Lo Pau de Ponts, ha publicat aquest cap de setmana una cançó d’homenatge al fenòmen meteorològic més ponentí; la boira.
El pontsicà ha penjat un vídeo a Youtube en el qual canta les virtuts i els defectes de la boira, que obliga a anar “a cinquanta per la carretera” i a parar compte amb la parella que es tria: “Al desembre tenim novi@s models i a l’abril són un pecat”, canta.
En aquesta línia, el showman també assegura que el tarannà “sec” dels lleidatans és degut a la boira, que impedeix veure el sol durant mesos.
La cançó sobre la boira que triomfa a Ponent
Lo Pau de Ponts recorda les virtuts i els defectes d’aquest fenòmen climatològic
ARA A PORTADA
-
-
-
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental Redacció
-
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà Àlvar Llobet i Sotelo
-
Els Mossos detenen sis persones per lesions i intent d'homicidi durant una baralla a Lleida Redacció
Publicat el 15 de novembre de 2021 a les 13:14
Et pot interessar
-
Cultura
Rafel Jaume guanya el 42è Premi Josep Vallverdú amb una obra sobre ètica, música i intel·ligència artificial
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Lleida: 22 i 23 de novembre
-
Cultura
Lleida tornarà a ser seu europea de la dansa urbana amb uns 300 ballarins
-
Cultura
Josep Lluís Gàzquez renova com a president de la Festa de Moros i Cristians de Lleida
-
Cultura
El 10è Curtàneu inclou per primera vegada tallers sobre cinema i una gala
-
Cultura
El renaixement del Pla d’Almatà: Balaguer impulsa un projecte de recuperació del seu bressol històric
