El comitè d'empresa d'Estacionaments i Serveis SAU (EYSA), format per representants dels sindicats UGT i CCOO, exigeixen a la Paeria la remunicipalització del servei de zona blava, grua, dipòsit i gestió dels punts de càrrega per a vehicles elèctrics.
La decisió arriba en assemblea després que el comitè d'empresa s'hagi reunit ja dues vegades amb el nou govern de l'Ajuntament de Lleida i aquest els hagi informat que no és possible dur a terme aquesta petició, segons fonts sindicals.
"El consistori argumenta que la situació econòmica de l'Ajuntament no permet prendre aquesta decisió en aquests moments. No obstant això, cal recordar que mentre els grups municipals d'ERC i el Comú de Lleida -dos dels partits del tripartit municipal al costat de JxCat- van estar a l'oposició es van omplir la boca parlant de remunicipalització dels serveis públics ", segons el comitè d'empresa, que ha anunciat protestes futures.
Treballadors de la zona blava i la grua anuncien protestes per reclamar la remunicipalització del servei
La Paeria ha dit que no és possible
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de gener de 2020 a les 11:04
Actualitzat el 16 de gener de 2020 a les 11:08
Et pot interessar
-
Cultura Jèssica Ferrer guanya el 27è Premi Maria Mercè Marçal amb el poemari 'L'exoesquelet'
-
Cultura Els 7 gorgs imprescindibles per descobrir a les terres de Lleida i gaudir a la fresca
-
Cultura Buhos encapçalarà el cartell musical de l’Aquelarre de Cervera 2025
-
Cultura Mago de Oz protagonitzarà el concert final de la Transsegre de Balaguer
-
Cultura El Circ Picat porta 22 espectacles a Alpicat amb estrenes i companyies internacionals
-
Cultura El Festival de Música Antiga dels Pirineus torna amb 54 concerts i novetats a Andorra