El president d'Aragó, Javier Lambán, ha explicat que el Departament d'Educació, Cultura i Esport de l'Aragó està treballant en la classificació, ordenació i habilitació dels 43 béns de Sixena recuperats el passat 11 de desembre i "no hauríem de trigar massa setmanes a poder exhibir-los al públic".
En declaracions als mitjans de comunicació, després de visitar l'Església de Sant Pere el Vell d'Osca, Lambán ha comentat que s'està actuant "en bona part de les obres que van arribar el mes de desembre" perquè puguin ser vistes.
Aquestes peces van ser traslladades, per ordre judicial, el mes passat des del Museu de Lleida al Monestir de Sixena, a què pertanyen, situat al municipi de Vilanova de Sixena, a la província d'Osca. Lambán ha comentat sobre aquest tema que "estem pendents de fer tot, com sempre, d'acord amb la justícia i amb la jutge que està dirimint aquesta qüestió".
Aragó exhibirà en unes setmanes les obres de Sixena traslladades del Museu de Lleida
Cultura
El president de l'executiu assegura que s'està actuant "en bona part de les obres que van arribar el mes de desembre" perquè puguin ser vistes
ARA A PORTADA
-
Successos Una baralla a Lleida acaba amb cinc joves ferits per apunyalament i un detingut Neus Climent
-
Successos Tres detinguts amb vinculacions a una banda criminal xilena arran d’un robatori a Juneda ACN
-
Successos Localitzen un cadàver a la séquia de Torrefarrera, a tocar de Lleida Anna Mira Perich | ACN
-
-
Publicat el
23 de gener de 2018 a
les 09:01
Actualitzat el
23 de gener de 2018 a les
09:06
Et pot interessar
-
Cultura
La UdL vol ampliar el fons de Josep Vallverdú amb els seus últims onze anys d'obra
-
Cultura
La mort no tanca l'obra de Vallverdú: tres nous llibres es publicaran de manera pòstuma
-
Cultura
El darrer Vallverdú
-
Cultura
Els 15 llibres imprescindibles de Josep Vallverdú
-
Cultura
L'últim gran mestre de les lletres catalanes
-
Cultura
«He arribat al caire del centenari per atzar, les casualitats ens marquen la vida»
