El conseller delegat de Vall Companys, Josep Maria Rodié, i el director general de l'Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA), Josep Usall, han signat un acord per facilitar la col·laboració entre les dues entitats i potenciar les relacions científico-tècniques, a partir de l'establiment vies d'actuació per tal d'unir esforços i generar sinèrgies conjuntes.
L'acord entre ambdues parts possibilitarà treballar en l'R+D+i de tots els esglaons de la cadena productiva càrnia, des de la nutrició, la sanitat o el benestar, fins el medi ambient, la transferència i la formació.
Josep Usall ha destacat que l'acord permetrà l'IRTA "treballar al costat d'un dels grans grups empresarials en l'àmbit agroalimentari desenvolupant plegats solucions innovadores que facin front als nous reptes que ens demanen tant el mateix sector com els consumidors". "El Grup Vall Companys treballa en tot el sector ramader i càrnic, i l'IRTA ens pot oferir una recerca competitiva que abasta tot el nostre àmbit d'actuació", ha assenyalat el conseller delegat de Vall Companys, Josep Maria Rodié.
El Grup Vall Companys i l'IRTA tanquen un acord per fer recerca conjunta en tota la cadena càrnia
Anirà des de la nutrició, la sanitat o el benestar, fins el medi ambient, la transferència i la formació
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 26 de febrer de 2019 a les 20:54
Et pot interessar
-
Economia
El sector agrícola català recela de l'acord aranzelari que beneficia als productes dels Estats Units
-
Economia
Les exportacions de Ponent i l’Alt Pirineu cauen un 3% el primer semestre
-
Economia
L’IPC puja al juliol a les comarques de Ponent i l’Alt Pirineu i Aran
-
Economia
Mor l'empresari i mecenes lleidatà Julio Sorigué
-
Economia
L’atur puja al 5,17% a Lleida però es manté en mínims històrics per a un segon trimestre
-
Economia
Lleida lidera el creixement econòmic català amb un repunt del 4,5% el 2024
