Les exportacions a les comarques de Lleida van augmentar un 3,2% durant el primer trimestre respecte els primers tres mesos del 2015, segons el Ministeri d'Economia i de Competitivitat. Així, les vendes a l'exterior van sumar 363,6 milions d'euros. Tot i les dades positives, al mes de març es van frenar un 10,2% respecte el març de l'any passat i es va convertir en la demarcació catalana que més va retrocedir.
Pel que fa les importacions entre gener i març, es van situar en els 224,2 euros, un 4,4% menys i el saldo comercial es va situar en els 139,4 milions d'euros, un 18,3% menys. Al març, les importacions van sumar 85,5 milions d'euros, un 2% més que el primer trimestre del 2015. Per sectors, el sector de l'alimentació, beguda i tabac va caure un 13,1% (71,3 MEUR) i les semimanufactures no químiques en un 5,3% (11,9 milions) durant el primer trimestre del 2016.
Les dades de les exportacions del primer trimestre contrasten amb les de Catalunya, on van caure durant un 0,7% a respecte els tres primers mesos del 2015, fins als 15.542 milions d'euros.
Les exportacions a Lleida augmenten un 3,2% durant el primer trimestre
Economia
Les vendes a l'exterior es van veure frenades al març, amb un retrocés del 10,2%
ARA A PORTADA
-
-
Societat Tret de sortida a la mitja veda de caça a Ponent amb menys exemplars de guatlla al Segrià ACN
-
Societat Denuncien el «col·lapse» del sistema de cites d'estrangeria a Lleida i reclamen solucions ACN
-
-
Successos Set persones detingudes a Lleida en l’operatiu per evitar aldarulls al Parc sobre les Vies ACN
Publicat el
22 de maig de 2016 a
les 00:57
Et pot interessar
-
Economia
L’eclipsi a Lleida: 12.500 assistents als espais habilitats i més de 2 milions d’euros d’impacte
-
Economia
Vall Companys es fa amb el 20% d’Embotits La Selva
-
Economia
El turisme de la floració aplega 20.000 visitants a Aitona
-
Economia
Col·lapse per l'èxit del nou forn a Ciutadilla: el poble ha estat tres dècades sense obrador
-
Economia
Comença la campanya del canal d’Urgell sense demanda d’aigua dels regants
-
Economia
Lleida es consolida com el refugi de l'habitatge assequible a Catalunya
