Un centenar de temporers s'ha concentrat aquest dilluns al matí a la plaça de l'Ajuntament de la Granja d'Escarp (Segrià) per denunciar que hi ha pagesos que els paguen entre un euro i un euro i mig per sota del que fixa el conveni del camp, que són 6,18 euros l'hora.
Una delegació dels temporers i un representant de la UGT han mantingut una reunió amb l'alcalde del municipi, Manel Solé, que els ha mostrat la voluntat d'actuar de mediador i aquest mateix dilluns al vespre convocarà els pagesos del poble per trametre'ls la circular del Departament de Treballa on s'indica la obligatorietat de pagar el que marca la llei.
Els temporers han anunciat que faran una vaga indefinida fins que no se'ls pagui el que fixa el conveni i segueixen així el model engegat pels temporers de Seròs dijous passat que també van fer una aturada per denunciar el mateix.
Nova vaga de temporers per denunciar retallades de sous, ara a la Granja d'Escarp
Un centenar de treballadors s'ha concentrat a la plaça de l'Ajuntament seguint el model de Seròs i anuncien una vaga indefinida fins que no cobrin el que marca la llei
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juny de 2017 a les 10:53
Et pot interessar
-
Economia Les exportacions de Ponent i el Pirineu cauen un 4,7% en quatre mesos
-
Economia Les empreses lleidatanes reclamen visibilitat per retenir el talent jove durant la Trobada del Pirineu
-
Economia Les exportacions de Lleida baixen un 1,5% el primer trimestre per la caiguda de l’oli d’oliva
-
Economia BonÀrea invertirà 116 milions per créixer i innovar el seu model productiu
-
Economia La inflació baixa a Ponent i l'Alt Pirineu i Aran fins al 2% a l'abril
-
Economia L'atur disminueix un 1,28% a Lleida durant l'abril