L'Ajuntament de Balaguer canviarà part de la barana del pont nou de la ciutat a causa de la degradació dels darrers anys.
Segons l'alcalde accidental, Carlos García (Jordi Ignasi Vidal està de baixa després de ser operat) les obres costaran 62.000 euros i s'han adjudicat mitjançant un decret d'alcaldia i amb una tramitació d'urgència atès que el consistori vol tenir enllestides les obres abans de la festa de la Transsegre, que es celebra el segon cap de setmana de juliol. Al pont s'hi concentra molta gent. Les tasques de renovació les farà l'empresa Caldereria Campllong SL.
Balaguer farà obres al pont nou per reforçar la seguretat de cara a la Transsegre
Les obres costaran 62.000 euros i consistiran en la substitució de part de la barana
ARA A PORTADA
-
-
El tripartit resisteix a Tàrrega en un mandat marcat per l’educació i la crisi de l’habitatge Oriol Almacellas Verdés
-
-
Mollerussa afronta tensions i mancances en el primer govern en minoria de Solsona Oriol Almacellas Verdés
-
El govern de Tremp es consolida a nivell local mentre els serveis al Pallars evidencien fragilitats Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 21 de maig de 2017 a les 07:30
Et pot interessar
-
Societat Uns 1.200 lleidatans han utilitzat l'eina d'IA que els suggereix anar a urgències
-
Societat Condemnat a indemnitzar dos veïns pels lladrucs dels seus gossos a Lleida
-
Societat Lleida té 650 nous aparcaments de pagament a partir d’avui
-
Societat La inflació a la demarcació de Lleida es manté al 2%
-
Societat Illa defensa el projecte europeu i demana respecte judicial per l’amnistia
-
Societat Troben a la UdL un dibuix de Joan Barceló perdut entre les pàgines d’un llibre