Els Mossos d'Esquadra han detingut un criador de gossos per escriure amenaces de mort al mur de Facebook de l'Associació Professional dels Agents Rurals de Catalunya. L'home, veí de Sils, va ser detingut aquest dimarts a Blanes però ja ha quedat en llibertat a l'espera que el jutjat el citi a declarar.
L'home va escriure al mur de l'entitat dos comentaris en resposta a la publicació de l'assassinat dels dos agents aquest cap de setmana a Aspa. Tal com cita l'emissora, va arribar a assegurar que, tot i sentir-ho, "veient com actuen jo mateix no descarto carregar-me'n uns quants...".
L'emissora, que ha parlat amb el criador, assegura que tot plegat té l'origen en el comís que uns rurals li haurien fet de 12 gossos de raça potencialment perillosa a la seva finca de Sils. En aquest sentit, Ràdio Girona cita un altre comentari on els acusa de ser una "mafiosos corruptes" i assegura que "m'heu entrat a casa a robar". Els Mossos consideren que els escrits són constitutius d'un delicte d'amenaces i, per això, aquest dimarts el van detenir a Blanes. Segons l'emissora, se'l van endur emmanillat i li van prendre declaració.
Detenen un criador de gossos per amenaçar de mort els agents rurals
L'home ja ha quedat en llibertat a l'espera que el jutjat el citi a declarar
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de gener de 2017 a les 19:25
Actualitzat el 25 de gener de 2017 a les 19:26
Et pot interessar
-
Societat L’Arnau de Vilanova vol incorporar un tercer robot quirúrgic Da Vinci
-
Societat Crítiques a la retirada dels tècnics de manteniment a l’helicòpter medicalitzat de Tremp
-
Societat Serrano jura com a Copríncep d’Andorra i es compromet amb els valors democràtics
-
Societat La UdL tindrà un nou rector al novembre
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida