La teulada d'un hotel de València d'Àneu, al terme municipal d'Alt Àneu (Pallars Sobirà) ha resultat completament calcinada a causa d'un incendi que ha tingut lloc aquesta matinada de Nadal. Els Bombers han rebut l'avís del fet a les 00.26 h. El foc se situava a l'última planta de l'hotel, ubicat al carrer de les Cometes.
El cos d'emergències hi ha desplaçat 12 dotacions (6 camions, 4 vehicles lleugers i 2 autoescales), que quan han arribat al lloc han comprovat que el foc estava totalment desenvolupat. Tots els ocupants de l'establiment ja havien sortit al carrer, per la qual cosa, cap persona ha resultat ferida, segons han indicat els Bombers.
Els efectius del cos d'extinció d'incendis han treballat prop de tres hores per controlar les flames, i han evitat que es propaguessin a la teulada de l'edifici annex. A tres quarts de dotze del migdia dues dotacions dels Bombers seguien remullant la zona per acabar d'extingir el foc.
Es crema part d'un hotel al Pallars
Societat
Els Bombers han tardat prop de tres hores a controlar l'incendi i ningú ha resultat ferit
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de desembre de 2017 a
les 12:54
Actualitzat el
25 de desembre de 2017 a les
12:56
Et pot interessar
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en un camp segat a Agramunt
-
Societat
Al poble, de nou
-
Societat
A Lleida mai no queda lluny un bar: n’hi ha un per cada mig miler d’habitants
-
Societat
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Senet
