L'Ajuntament de Lleida ha obert aquest dilluns les piscines municipals dels barris de Balàfia i Cappont. Són les dues primeres que posa en marxa la Paeria aquest estiu i ho fa amb un seguit de mesures de higièniques i de seguretat per tal d'evitar possibles contagis en aquestes instal·lacions.
L'Ajuntament ha habilitat una aplicació informàtica a través de la qual els usuaris han d'accedir per poder fer la reserva online i adquirir l'entrada per a la franja horària en què volen fer ús de la piscina.
D'aquesta manera, es pot controlar l'aforament en els recintes i evitar possibles aglomeracions. També s'ha delimitat l'espai que els usuaris poden ocupar a la gespa per tal de mantenir les distàncies de seguretat.
[noticiadiari]2/206365[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/206350[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/206306[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
Lleida obre les piscines municipals de Balàfia i Cappont amb cita prèvia
Els usuaris han de reservar i comprar l'entrada amb una aplicació habilitada per la Paeria per controlar l'aforament
Ara a portada
-
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat «Vam fer el que ens agradaria que fessin per nosaltres»: solidaritat veïnal a l’Albi amb els 590 afectats del tren Oriol Almacellas Verdés
-
Societat Els CAP i hospitals de Lleida funcionen amb normalitat l'endemà de l'apagada elèctrica Redacció
-
Publicat el 03 d’agost de 2020 a les 15:15
Actualitzat el 03 d’agost de 2020 a les 15:22
Et pot interessar
-
Societat Justícia inverteix tres milions en la modernització del centre de menors El Segre de Lleida
-
Societat La Diputació de Lleida amplia els terminis d'ajuts i impostos per l'apagada elèctrica
-
Societat Tàrrega reforça la seva resposta davant les apagades amb generadors
-
Societat Els generadors mantenen la ramaderia del Pirineu durant l'apagada elèctrica