Un motorista ha mort aquest migdia com a conseqüència d'un accident de trànsit a la carretera C-13, a l'alçada de l'encreuament amb la LV-9124 cap a Guàrdia de Noguera, al terme municipal de Castell de Mur. Els serveis d'emergències han rebut l'avís a les 11:03 hores quan, per causes que s'estan investigant, un turisme i una motocicleta han topat al punt quilomètric 78,4 de la via.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, l'ocupant de la motocicleta ha mort arran de la topada, mentre que els ocupants del turisme han resultat il·lesos. Es tracta de G.A.H.D, un home de 35 anys, nacionalitat espanyola i veí de Cervera. Fins el lloc dels fets s'hi han desplaçat tres patrulles de Mossos d'Esquadra, una dotació de Bombers i dos ambulàncies del SEM, a més de l'helicòpter medicalitzat del cos.
El sinistre ha tallat el trànsit durant aproximadament dues hores en els dos sentits de la marxa, un fet que ha provocat llargues cues. A partir de les 13.18 hores s'hi ha donat pas alternatiu. La via s'ha reobert i la situació s'ha normalitzat a les 13.47 hores.
El Servei Català de Trànsit demana a tots els usuaris que extremin les precaucions en la conducció i apel·la a la responsabilitat compartida per evitar sinistres greus.
Mor un motorista en un accident de trànsit a la C-13 a Guàrdia de Noguera
Un turisme i una moto han topat a l'alçada de l'encreuament de Guàrdia de Noguera, a Castell de Mur | El sinistre ha provocat llargues cues en els dos sentits de la marxa
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juny de 2017 a les 17:43
Et pot interessar
-
Societat Mor un jove de 20 anys ofegat en un pantà d’Alcarràs
-
Societat Els Bombers treballen en un incendi agrícola a Granyena de Segarra
-
Societat L'última lliçó del curs: la memòria de la Guerra
-
Societat Ordeig promet un nou impuls per a la ramaderia extensiva amb 33 mesures de suport
-
Societat Piscines de Ponent 2025: horaris, preus i ubicació
-
Societat Quatre detinguts en l'operatiu a la Mariola relacionat amb les agressions als Mossos