No cal fer el pa de pessic sempre gran, els podem fer individuals, queden més bufons i també cadascú te la seva ració.
Ingredients per a uns 8 pastissets:
2 ous
150 gr. de sucre
75 gr. de mantega
50 cc. de llet
125 gr. de farina
½ sobre de llevat en pols
4-5 cullerades de gotes de xocolata
Per a la cobertura:
200 gr. de xocolata fondant
50 de crema de llet
50 gr. de mantega
Boletes de colors per decorar
Bateu els ous, a temperatura ambient, juntament amb el sucre uns 10-12 minuts fins que quedi una massa blanquinosa i hagi triplicat el seu volum.
Afegiu-hi la llet, la mantega fosa i barregeu novament.
Ajunteu el llevat amb la farina, tamiseu-lo i afegiu tot a la barreja amb moviments suaus.
Poseu les gotes de xocolata i integreu-les a la massa.
Aboqueu en motlles de silicona pintats amb mantega fosa i feu coure al forn a 180º preescalfat, ences dalt i baix, uns 25 minuts o fins que estiguin cuits.
Deixeu reposar damunt d'una reixa, uns 6-8 minuts, desemmotlleu i deixeu que es refredin.
Per a la cobertura de xocolata poseu la xocolata fondant, la nata i la mantega en un recipient i al microones a màxima potència, primer un minut, després de mig a mig minut fins que estigui tou, remoure fins a formar una crema de xocolata fina.
Muntatge : Poseu els pastissets damunt d'una reixa, sota poseu una safata, aboqueu la cobertura i deixeu-los un parell de minuts, repartiu per sobre les boletes de colors .
Deixeu assecar la xocolata.
Blog de cuina de la dolorss
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de desembre de 2016 a les 01:26
Actualitzat el 21 de desembre de 2016 a les 12:45
Et pot interessar
-
Societat Testimonis declaren que el jove Pol Cugat no va desaparèixer voluntàriament
-
Societat Tàrrega avisa els veïns que no fan servir el porta a porta: la taxa de residus pujarà el 2026
-
Societat Els regants dels Canals d’Urgell guanyen un sisè torn de reg gràcies a les bones reserves
-
Societat Vuitena pedregada a Ponent aquest any i temor per l’impacte en els cultius
-
Societat El programa Barri a Barri incorpora per primera vegada joves en formació
-
Societat Catalunya preveu una caiguda del 2% en la collita de préssec i nectarina per les pedregades de la primavera