El tècnic del Lleida Esportiu, Toni Seligrat, comença a estar preocupat per la marxa de l’equip. D’ençà que va arribar a la banqueta del Camp d’Esports, el conjunt lleidatà ha sumat cinc punts de 12 possibles i ha tornat a caure en zona de descens.
L’entrenador ha demanat reforços per millorar la plantilla, perquè és conscient que amb el talent actual es patirà per salvar la categoria. El Lleida Esportiu no fa gols i Seligrat lamenta que en de cara a la porteria rival costi tant generar ocasions. Va dir que l’equip era de Tercera, i de moment, els seus homes li estan donant la raó. Els dos propers partits, el Lleida jugarà contra rivals de dalt; el València Mestalla i la Peña Esportiva.
[noticia]49608[/noticia]
Seligrat comença preocupar-se
L’equip amb ell a la banqueta ha sumat cinc punts de dotze i creu que si no arriben més reforços es patirà per salvar la categoria
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de gener de 2023 a les 07:25
Actualitzat el 30 de gener de 2023 a les 09:32
Et pot interessar
-
Societat Investiguen un veí de Rosselló per matar amb un quad una vaqueta en un «encierro»
-
Societat Escàndol animal a la Noguera: una gossa maltractada mor després que els Agents Rurals la retornessin al seu propietari
-
Societat Centenars de persones es manifesten a Lleida amb motiu de la vaga per Palestina
-
Societat Els preus continuen pujant a Lleida amb l’educació i l’habitatge com a motors de la inflació
-
Societat El Tarròs acull el 85è aniversari de l'afusellament de Lluís Companys
-
Societat Els piquets i les concentracions en defensa de Palestina mobilitzen desenes de persones a Lleida