Fal·loplàstia. Aquest és el nom de l'operació d'allargament de penis a que es sotmeten una vintena d'homes lleidatans cada any. Aquesta intervenció és cada cop més habitual segons apunta al diari El Punt Avui el doctor Ignacio Sanza, de la Clínica Sanza, l'única que ofereix aquesta cirurgia a la demarcació.
En la conversa, Sanza destaca que els homes que volen allargar-se el penis estan molt acomplexats per la seva mida natural, i que el perfil del pacient és, normalment, el d'un home jove. La intervenció costa uns 4.000 euros i la Clínica Sanza en realitza dos al mes de mitjana al territori. En aquest sentit, el doctor Sanza també destaca que el resultat de l'operació es nota només quan el membre està en repòs, i que quan l'home té una erecció, la mida no varia de la que ja tenia. El doctor apunta que aquesta no és una intervenció fàcil, i que cal que el pacient passi dues vegades pel quiròfan.
El doctor també assegura al rotatiu que també es fan intervencions als genitals en casos en que al pacient li pengen molt o els té desiguals.
Una vintena d'homes s'allarguen el penis cada any a Lleida
La Clínica Sanza ofereix a la demarcació aquesta intervenció , que costa uns 4.000 euros
ARA A PORTADA
-
-
-
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental Redacció
-
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà Àlvar Llobet i Sotelo
-
Els Mossos detenen sis persones per lesions i intent d'homicidi durant una baralla a Lleida Redacció
Publicat el 31 d’agost de 2015 a les 11:30
Actualitzat el 31 d’agost de 2015 a les 11:52
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
-
Societat
La Junta del Canal d’Urgell defensa la modernització com una necessitat i no un caprici
-
Societat
La «Deesa Nivaria», «Samsara» i «Horizonte de Logroño» triomfen al 61è Concurs de Vestits de Paper
