La Sala Gran del Kursaal, acollirà aquest cap de setmana, les tres últimes funcions del musical Maremar, un espectacle de la companyia Dagoll Dagom basat en l'obra Pèricles, de Shakespeare. El musical inclou músiques i lletres del cantautor Lluís Llach. La companyia catalana presenta l’últim dels seus èxits amb totes les entrades exhaurides des de fa més d’un mes.
El musical, dirigit per Joan Lluís Bozzo, es va estrenar el setembre de l’any passat al Teatre Poliorama. La funció compta amb música d’Andreu Gallen i la presència d’actors de renom com Roger Casamajor i Mercè Martínez, entre d’altres.
Maremar explica la història d'una família que fugint de la guerra es separa i passa tota mena de dificultats fins que finalment es pot tornar a retrobar. L’espectacle vol transmetre esperança a la dura realitat dels que han de marxar del seu país per tal de poder sobreviure.
Dagoll Dagom tancarà la gira de «Maremar» al Kursaal amb totes les entrades exhaurides
El musical, dirigit per Joan Lluís Bozzo, es va estrenar el setembre de l'any passat al Teatre Poliorama
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de març de 2019 a les 14:49
Actualitzat el 29 de març de 2019 a les 15:40
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Aina Rosas i Aniol Torreblanca, proclamats Pubilla i Hereu de Sant Fruitós de Bages 2025
-
Cultura i Mitjans El Casinet del Poble Vell de Súria ja disposa d'ascensor per accedir a totes les plantes
-
Cultura i Mitjans Alice Guy serà el pròxim nom de dona que incorporarà el nomenclàtor de Manresa
-
Cultura i Mitjans El Kursaal frega xifres rècord amb més de 59.000 espectadors en el primer semestre de 2025
-
Cultura i Mitjans Sandra Monfort porta el seu folk electrònic al nou Punt Endesa de Manresa
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc celebra 74 anys amb una festa plena de memòria, música i projectes de futur