Un any més el Petit Celler de Manresa celebra dissabte la Festa del Cava, un gran esdeveniment que ofereix la possibilitat de tastar més de 100 referències de caves i champagnes i comprar amb grans de descomptes de fins al 50%.
Aquest any, la celebració arriba amb novetats. Per tal de gaudir d´un espai més ampli i còmode, es fa un canvi d´escenari i se celebrarà al Museu de la Tècnica. L'horari de la Festa també varia, serà de 16.30h a 22.00h. El Petit Celler espera superar els mil asistents de la edició 2015.
Com sempre, a l'entrada hi haurà l'obsequi d'una copa de cava de cristall per fer els tastos, i s'oferirà un llistat amb tots els productes per tastar i comprar a preus únics per aquest dia, amb enviament a casa de forma gratuïta.
L'entrada tindrà un cost de 20 euros. L'esdeveniment segueix col·laborant amb la Fundació Rosa Oriol i la seva campanya solidària Tots contra la pobresa Infantil, mitjançant l'aportació de 1 euro per cada entrada venuda.
El Petit Celler celebra dissabte el Dia del Cava
Se celebra al Museu de la Tècnica i s'hi podran degustar fins a 100 caves diferents
Ara a portada
Publicat el 25 de novembre de 2016 a les 13:28
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Diputació dedica un vídeo al Fons Fotografia Juncadella de Súria
-
Cultura i Mitjans L'Escola de Música del Conservatori obrirà la preinscripció per al nou alumnat el 12 de maig
-
Cultura i Mitjans Els Premis Lacetània 2025 incorporen la novetat de la Beca de Recerca Museu del Barroc
-
Cultura i Mitjans Santpedor obre la convocatòria per participar en el 13è Concurs de Música Jove