Love of lesbian va presentar 1999 al Silenci Foto: Isabel Palà
"Todos los raros fuimos al concierto…" així comença una de les cançons del darrer treball del grup Love of Lesbian, que ahir va actuar a la sala Silenci de Manresa. Estranys o poc estranys, la veritat és que la sala va omplir-se de centenars de seguidors que no van voler perdre's la posada en escena de Santi Balmes, líder del grup, i la seva troupe. Tot i ser dijous i laborable.
La banda barcelonina va cantar durant més de dues hores les cançons que componen el seu darrer treball discogràfic: 1999. Es van poder escoltar cançons com "cuestiones de familia", "segundo asalto" o "club de fans de John Boy", una de les més cantades de la nit. Totes acompanyades amb projeccions de vídeo a les pantalles de la sala. Imatges evocatives de les temàtiques de les cançons, algunes, en format stop motion.
1999 és el sisè disc de la formació i el tercer treball que la banda realitza en castellà. Les catorze cançons que el componen narren la historia d'una relació amorosa en les seves diferents etapes. Des de l'amor al desamor.
Com no podia ser d'una altra manera, la banda va fer una posada en escena molt visual i lluminosa i amb tocs humorístics com l'atrezzo per la cançó "Te hiero mucho (historia del amante guisante" (un cap gegant en forma de pèsol).
A banda de desgranar les cançons d'aquest darrer treball, el grup va reservar un bocí de concert per les melodies que els han fet reconeguts com "Universos infinitos", "tarde en el parque" o "niña imantada".
Un audiovisual amb imatges de la banda i la cançó de "moon river" van posar el punt i final al concert. Una forma melancòlica d'acomiadar-se de Manresa i del 1999.
Els Love of lesbian enamoren Silenci
La banda barcelonina va desgranar el seu darrer treball: 1999
ARA A PORTADA
-
Dos incendis gairebé seguits i molt propers a la zona del Gimnàstic de Manresa fan saltar les alarmes Pere Fontanals
-
Incendi a Sant Salvador de Guardiola crema un paller, un magatzem i diversos vehicles agrícoles Pere Fontanals
-
-
Fem Manresa topa amb el govern en voler accelerar la recuperació esportiva de la Pista Castell Pere Fontanals
-
El govern de Manresa nega dues vegades l'oposició per proposar accions «que ja portem a terme» Pere Fontanals
Publicat el 05 de novembre de 2010 a les 07:07
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El 6è Congrés Internacional de Geologia i Mineria Ambiental celebra a Súria les seves primeres sessions de treball
-
Cultura i Mitjans Santpedor restaura una col·lecció de 90 pergamins reials dels segles XIV al XVI
-
Cultura i Mitjans Navarcles arrenca el pla per protegir el seu patrimoni: visita exhaustiva per identificar els béns a conservar
-
Cultura i Mitjans Sallent dona el tret de sortida a les Enramades amb disset espais engalanats
-
Cultura i Mitjans Última setmana per inscriure's a la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa
-
Cultura i Mitjans Pilar Goñi es jubilarà a l'octubre després de mig segle a Ràdio Manresa