[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=mmXEjhbzi40[/youtubedestacat]
La sala gran del Kursaal acollirà en tres funcions aquest cap de setmana, dissabte 20 a les 8 del vespre i diumenge 21 de gener a les 12 del migdia i a les 6 de la tarda, la producció del Teatre Nacional de Catalunya (TNC) La plaça del diamant de Mercè Rodoreda, dirigida per Carlota Subirós i versionada per Ferran Dordal.
La plaça del diamant és un dels referents de la literatura catalana i un clàssic de postguerra. Amb aquest nou muntatge del TNC, la directora Carlota Subirós ofereix una capbussada en l'univers de Mercè Rodoreda. La Natàlia és una dona humil del barri de Gràcia. El riu de la seva vida recorre els trasbalsos de la Segona República, la guerra i la misèria del franquisme. Un personatge interpretat per onze actrius d'edats i perfils diversos, en una mena de calidoscopi escènic i femení que ens descobreix matisos i ens mostra contrastos de la vida de la protagonista.
Aquest muntatge és una mirada contemporània de la vivència universal d'una dona, des del desassossec i gairebé la bogeria fins al reconeixement de la identitat pròpia i l'acceptació del present.
La funció de diumenge a les 12 del migdia serà una sessió de teatre accessible, que es podrà seguir a través de sobretítols que es projectaran en una pantalla, així com per audiodescripció a través d'un sistema de receptors i també bucle magnètic i amplificació de so.
Encara queden entrades per assistir a alguna de les funcions d'La plaça del diamant d'aquest cap de setmana al Kursaal. Les entrades tenen un preu de 26 euros (24 euros per a majors de 65 anys, carnet Galliner i 6 euros per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal o per internet.
La producció del TNC de «La plaça del diamant» arriba al Kursaal en tres funcions
La funció de diumenge a les 12 del migdia es podrà seguir amb sobretítols, audiodescripció i amplificació de so
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2024 a les 14:34
Actualitzat el 18 de gener de 2024 a les 14:48
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri
-
Cultura i Mitjans Súria recupera el Castell de Focs des del pont de Salipota després de cinc anys
-
Cultura i Mitjans Pilar Goñi tanca 26 anys de tertúlies amb el comiat del programa «Barra lliure»
-
Cultura i Mitjans Súria viu els dies centrals d'una Festa Major participativa i per a tots els públics
-
Cultura i Mitjans «Hi havia un caliu social a Artés que va facilitar la revolta dels Burots»
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós inicia el procés per posar nom a dos parcs i al nou CAP del municipi