[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XxQWTmJ2P-k&feature[/youtube]
Després de la seva primera col·laboració, l'any 2011, amb Sergio Dalma i el tema Em dones força, que es va fer molt popular, en el disc de 2020 l'Escolania de Montserrat canta amb la Rozalén, una artista d'Albacete molt compromesa amb entitats solidàries i del món d'Església.
També la manresana Sara Roy canta amb David Otero en el disc interpretant Que maca que ets, l'adaptació al català de You're beautiful, de James Blunt, el gran èxit de les llistes musicals de 2004.
La cançó que interpreten l'Escolania i Rozalén es diu Jo em rebel·lo, i és una adaptació del tema que va interpretar amb èxit a començaments dels anys 70 la cantant Jeannette. La lletra de la cançó lliga molt bé amb el lema de La Marató d'aquest any: la investigació per la Covid-19. La direcció del disc ha decidit que el tema principal sigui el que interpreten l'Escolania i la Rozalén. Tenen el precedent de la primera col·laboració de l'Escolania, que va ser tot un èxit. El disc de La Marató 2020, dedicada a la investigació del Covid-19, es podrà adquirir amb els diaris catalans del diumenge 29 de novembre o bé comprar-lo a través de Spotify.
L'Escolania de Montserrat i la manresana Sara Roy, al disc de la Marató 2020
Canten amb Rozalén i David Otero, respectivament
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de novembre de 2020 a les 20:27
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans «L'alcova vermella» en ràdioteatre dona el tret de sortida als actes Balaguer
-
Cultura i Mitjans La basílica de la Seu presenta el primer cicle d'orgue Magí Pontí
-
Cultura i Mitjans L'Auditori de Sant Francesc es converteix en un plató cinematogràfic durant quatre setmanes
-
Cultura i Mitjans Joaquim Falcó dona a l'Ajuntament de Manresa el quadre que va il·lustrar el cartell de la Festa de la Llum 2025
-
Cultura i Mitjans El Geoparc de la Catalunya Central renova el reconeixement Mundial de la Unesco
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós de Bages dona a conèixer el seu patrimoni cultural en el Dia Internacional dels Museus