Il·lusió, alegria, mestissatge i molt de ritme són alguns dels atributs que busca Pintarem, la cançó que ha presentat aquest dimecres Esquerra Republicana i que l'acompanyarà al llarg de la campanya electoral per al 26-J. La cançó ha estat composada pel productor manresà Miquel Coll, pretén recollir l'optimisme i la transversalitat que ha acompanyat la gran mobilització cívica sobiranista des de 2010.
La composició, que recorda les cançons que s'han popularitzat els últims estius a Catalunya, es començarà a utilitzar en els espots i els actes electorals dels republicans. Però la idea dels seus promotors és que es pugui mantenir més enllà del 26-J i que passi a formar part del patrimoni de la formació i dels seus simpatitzants.
Miquel Coll (1978) és compositor, músic i productor musical. D'entre els seus treballs, destaca la col·laboració amb la sèrie emesa per YouTube Zero de David Victori, produïda per Riddley Scott i Michael Fassbender. I ha treballat per altres produccions com Cama Blanca de Diego Betancor, amb Fernando Tejero i Paola Bontempi o Burned de Jaime Valdueza amb Maika Monroe. Fill d'una família de músics, va començar a tocar la flauta travessera als cinc anys, i als deu, piano i guitarra clàssica. Ha passat per molts grups diferents, tant de música clàssica com moderna, i ha participat en nombroses produccions com a productor, compositor, arranjador, flautista, guitarrista, baixista o harmonicista. L'any 2000, s'introdueix en el món de l'àudio i comença la seva trajectòria en el seu propi estudi com a productor musical, primer, i compositor de bandes sonores més tard, per a cinema, obres de teatre i altres dissenys sonors.
El manresà Miquel Coll composa la cançó de campanya d'ERC per al 26-J
La composició, "Pintarem" recorda les cançons que s'han popularitzat els últims estius a Catalunya

- El músic manresà Miquel Coll -
- Arxiu propi
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de juny de 2016 a les 16:49
Actualitzat el 08 de juny de 2016 a les 18:02
Et pot interessar
-
Política Sant Joan entra en la fase final del Pla de Revitalització dels barris Costa Rodona i Sector Llobet
-
Política Sant Fruitós executarà cinc actuacions amb el pressupost participatiu 2025
-
Política Un 2,8% dels propietaris controlen gairebé una quarta part dels habitatges de Manresa
-
Política Sergi Perramon qualifica d'«ofensa» la presència de Felip VI en el mil·lenari de Montserrat
-
Política ERC Manresa es proposa frenar l'extrema dreta i la dreta que «els compra el relat»
-
Política Santpedor regularà el lloguer assequible d'habitatges municipals