La Patronal Metal·lúrgica informarà de com estalviar l'augment de les taules salarials

Publicat el 14 d’abril de 2011 a les 17:15

La Patronal Metal·lúrgica del Bages, davant de la greu problemàtica que es deriva de l'aplicació de les taules salarials del conveni del metall, que comporta increments d'un 5%, i que pot suposar que moltes empreses entrin en pèrdues aquest any, ha convocat pel proper dilluns una sessió informativa, a 2/4 de 7 de la tarda al Centre de Formació Pràctica, a la planta -1 del Palau Firal de Manresa.

L'objectiu bàsic d'aquest acte de la Patronal és assessorar a totes les empreses del sector del metall i ajudar, de forma especial, a aquelles que tinguin dificultats econòmiques per fer front als augments previstos en un conveni que es va signar l'any 2007. En els darrers mesos hi ha hagut intenses negociacions amb els sindicats per adaptar les taules salarials a la realitat econòmica actual, sense que, en aquest sentit, s'hagi arribat a acords, la qual cosa segons la Patronal ha estat una falta de responsabilitat.

A la sessió informativa, que comptarà amb la participació d'experts de la Patronal Metal·lúrgica, s'exposarà les possibilitats que tenen les empreses amb dificultats de sol·licitar l'aplicació d'una clausula de no aplicació de les taules salarials. Aquesta sessió va dirigida a empresaris i a responsables de recursos humans de les empreses.

Amb l'objectiu d'organitzar el millor possible aquest acte, la Patronal Metal·lúrgica demana que es formalitzi la inscripció gratuïta a través del correu secret@pmetalb.com, indicant el nom de l'assistent, nom de l'empresa i funció, així com el telèfon de contacte.