Agents dels Mossos d'Esquadra de l'Àrea Bàsica Policial de Manresa van detenir el 5 d'agost a la capital del Bages un home de 30 anys i veí de Sant Salvador de Guardiola, com a presumpte autor de vuit delictes d'abusos sexuals i un delicte de robatori amb violència en grau de temptativa.
Els Mossos d'Esquadra d'aquesta comissaria van tenir coneixement que durant el darrer mes, concretament entre el 3 de juliol i el 4 d'agost, s'havien produït diversos delictes d'abusos sexuals a Manresa i que les víctimes ho havien denunciat davant l'Oficina d'Atenció al Ciutadà dels Mossos d'aquesta ciutat.
Les denúncies de les vuit víctimes coincidien en establir un mateix patró d'actuació: l'autor actuava sempre als matins i triava dones que caminaven per la via pública. Aleshores se'ls acostava des de la bicicleta amb la qual circulava i els feia tocaments als pits i als glutis des del mateix vehicle.
Dimecres al matí la Unitat d'Investigació del Bages, que es va fer càrrec d'esbrinar l'autoria d'aquests vuit delictes d'abusos sexuals, i que va comptar amb la col·laboració de la Policia Local de Manresa, va dur a terme un ampli dispositiu policial centrat a la carretera C-37z. L'operatiu, que va cobrir aquesta via des de Manresa fins el nucli de Salelles, va permetre aturar, identificar i detenir el presumpte autor quan circulava amb la seva bicicleta al barri de Tres Creus.
El detingut, a qui li consten múltiples antecedents, passarà properament a disposició judicial del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia Manresa.
Detingut per abusar sexualment de vuit dones en un mes a Manresa
L'autor, que feia tocaments a les víctimes mentre anava en bicicleta, va intentar estrebar una bossa de mà a una de les dones
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’agost de 2020 a les 12:53
Actualitzat el 07 d’agost de 2020 a les 09:30
Et pot interessar
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les festes dels barris
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons
-
Societat La PAHC Bages exigeix l'expropiació del convent de les Caputxines si no en cedeixen l'ús a la ciutat
-
Societat Què hi fa un helicòpter vermell sobrevolant els afores de Manresa?
-
Societat Malestar a Navàs per la supressió d'una línia de primer d'ESO a l'institut públic
-
Societat Manresa reunirà diverses tradicions religioses per reflexionar sobre la pau enmig d'un món convuls