L'Escola de Salut de Súria va cloure la seva cinquena edició el passat dijous 18 de juny amb una sessió d'aiguagim a la Piscina Municipal. La iniciativa, consolidada com una proposta de promoció de la salut comunitària, ha programat enguany una vintena llarga d'activitats, entre xerrades, tallers, caminades i sessions d'exercici físic.
L'organització ha anat a càrrec de l'Institut Català de la Salut (ICS) i de l'àrea de Sanitat de l'Ajuntament de Súria, amb la participació de l'equip sanitari del CAP Goretti Badia i la col·laboració de diverses entitats locals, com l'Associació de Gent Gran, el Centre Excursionista de Súria, l'Escola Municipal de Música, Pou4 SAS i la Fundació La Caixa.
L'objectiu de l'Escola de Salut és oferir eines pràctiques per millorar la qualitat de vida i el benestar de les persones grans. En aquesta edició s'han tractat qüestions relacionades amb la salut, la Llei de dependència, la sexualitat i els hàbits de consum saludables, entre altres temàtiques d'interès.
Des de la seva posada en marxa l'any 2023, l'Escola de Salut ha celebrat un centenar llarg d'activitats i ha registrat una elevada participació, consolidant-se com un espai de referència per a la promoció d'hàbits saludables i la socialització de la gent gran del municipi.
