Els dies 7 i 8 de setembre una delegació de l'Ajuntament de Manresa participa en les jornades de Transferències Urbanes organitzades pel punt nacional d'Urbact Espanya a Madrid, com a part del període d'intercanvi de coneixement de les ciutats participants a les xarxes d'aquest programa europeu. El regidor d'Hisenda i Presidència, Valentí Junyent, participa en una de les taules rodones sobre Regenerar, activar y cohesionar la ciudad consolidada.
L'objectiu de les jornades, organitzades pel Punt Nacional d'Urbact i l'Ajuntament de Madrid és el d'intercanviar experiències, potenciar el diàleg multinivell, treballar en xarxa i transferir coneixement a altres ciutats, no tan sols entre els participants a les diferents xarxes de transferència sinó també obert a altres ciutats vinculades a Urbact. La delegació de Manresa ha exposat el projecte de La Canal en una de les ponències i està formada per Valentí Junyent, regidor d'Hisenda i Presidència, Sònia Puyol, tècnica de Relacions Internacionals i Jordi Jet Serra, coordinador del grup local Urbact Re-grow City (2019-2021).
El passat mes de juny, Manresa va finalitzar la participació en la xarxa Urbact Re-grow City que ha permès, entre d'altres, engegar l'espai comunitari de La Canal al Centre Històric de Manresa. Actualment, Manresa forma part també de la xarxa Urbact Global Goals for Cities que dona suport a la implementació de l'agenda 2030 a escala local.
Manresa participa en la jornada de Transferències Urbanes d'Urbact a Madrid
Valentí Junyent participa en una de les taules rodones sobre "Regenerar, activar y cohesionar la ciudad consolidada"
Publicat el 07 de setembre de 2021 a les 23:49
Actualitzat el 07 de setembre de 2021 a les 23:55
Et pot interessar
-
Societat Ocupació de part de la calçada a l'avinguda Bertrand i Serra, dimarts i dimecres
-
Societat Més treballs d'Aigües de Manresa al carrer Pirineu
-
Societat L'ICS Catalunya Central presenta diversos estudis al Congrés de Medicina Familiar de Reus
-
Societat Manresa quintuplica les jornades de neteja de pintades i grafitis aquest 2025
-
Societat Finalitzades les obres de la nova rotonda al polígon de Santa Anna
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
ARA A PORTADA
-
-
Un incendi a Sant Vicenç de Castellet obliga a tallar la circulació de trens durant dues hores Pere Fontanals
-
Ex Abrupto arrencarà amb un partit de futbol amb una pilota hiperrealista en forma del cap Franco Pere Fontanals
-
Mor el santjoanenc Ramon Vancell i Trullàs, diputat al Congrés pel PSC del 1982 al 1989 Pere Fontanals
-
Melania Sorroche torna al ring a la Copa Ciutat de Manresa, aquest dissabte al Nou Congost Pere Fontanals