Com cada any, la Confraria de Vins del Bages organitza un tast que no té el vi ni cap producte que provingui del raïm com a protagonista. Enguany la beguda estrella en la qual s'aprofundirà serà el whiskey, concretament l'irlandès, en un tast que tindrà lloc el proper dijous, 8 de juny.
Sota el guiatge del confrare Carles Magdaleno, els assistents al tast faran un viatge sensorial per les verdes terres del nord d'Europa, que anirà des de Dublín fins a Galway, i de Cork a la Giant's Causeway.
El tast s'emmarcarà en un sopar que tindrà lloc al restaurant Sivins de Manresa i que constarà d'un "ajoblanco" amb tàrtar de llagostins; patata amb tastet de botifarra; xai amb terrina irlandesa i, per postres, sopa de fruites amb gelat de cítrics.
El preu de l'àpat i del tast serà de 30 euros pels socis de la Confraria i de 45 pels que no ho siguin. Per a participar-hi cal inscriure-s'hi prèviament clicant aquí. La data màxima per a fer-ho és el dimarts 6 de juny.
Últims dies per apuntar-se al tast de whiskys irlandesos de la Confraria
Tindrà lloc el dijous 8 de juny en el marc d'un sopar al restaurant Sivins de Manresa

ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juny de 2017 a les 10:11
Actualitzat el 02 de juny de 2017 a les 10:13
Et pot interessar
-
Societat Alumnes de l'Institut Lacetània fabriquen cadires de rodes per a un camp de refugiats sahrauí
-
Societat Afectacions de trànsit pels treballs d'urbanització de la vorera del carrer Sant Antoni Maria Claret
-
Societat Sant Fruitós tanca amb èxit el curs de formació en ràdio amb una vintena de participants
-
Societat Dilluns començaran uns treballs a la xarxa elèctrica en un tram de l'avinguda dels Països Catalans
-
Societat Manresa renova el conveni amb l'AVV de les Escodines per continuar impulsant accions comunitàries el 2025
-
Societat L'activista social Montse Roldan mor als 82 anys