
Unes dues-centes persones van participar dissabte al migdia en el primer Brunchmut organitzat al pati del Kursaal entre empreses de restauració i de begudes. El Brunchmut es tracta d'un nou concepte gastronòmic, que està compost de dos mots: "Brunch", que és aquell àpat típic anglosaxó que es fa entre l’esmorzar i el dinar, i "Mut", que eludeix a l'última síl·laba de la paraula vermut. Es tractava d'un concepte innovador que el que pretén és obrir la ment dels consumidors assistents, fent-los entrar en el món del vermut per la porta gran.
Amb tot, a primera hora els organitzadors no tenien el convenciment que la trobada funcionaria ja que tot i començar a les 12 del migdia, no era fins passades les 2 que va començar a arribar el gruix de gent. Servint menjar hi havia el Restaurant Ítaca, la Vermuteria Santa Rita, el restaurant japonès Sakura, l’Espai Rubiralta, el Jorsus (antiga Bodega Andaluza) i el Kursaal Espai Gastronòmic. El tema de la beguda va ser un món a part, ja cada estand va oferir una cosa diferent, des d'aperitiu fins a cafè, passant per vi, cava, cervesa, ginebra i vermut.
A banda del menjar també hi va haver música electrònica punxada pel Dj. Edgar i una exposició de moda a càrrec de Killing Weekend.