[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mD9kSXo6NOI[/youtube]
No es tracta d'una cançó plenament original de Bad Gyal. És un nou tema que apareixerà en el pròxim àlbum del productor colombià. L'avançament és l'avantsala de la gira La Joia Fall Tour, que començarà el 13 d'octubre a Mèxic i que la portarà als principals països llatinoamericans.
L'escena catalana segueix creixent
Figa Flawas també ha presentat nova cançó aquest divendres. El nou single, Xtraterrestres (na de na) és un tema que abraça "arranjaments d'electrònica amb ànim festiu" i que formarà part de l'EP Recent t'arriba la invitació... en mode de tancament. La cançó aglutina referències de la cultura pop com la nina Barbie i el nino Ken, el personatge del Club Super 3 Tomàtic, l'artista C. Tangana o la sala Razzmatazz, entre d'altres.[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2ZKi-3OuPJE[/youtube]
El nou tema s'afegeix als que els vallencs han publicat fins ara, Mussegu, Diabla, Xalala i Aurora, cançons habituals als concerts d'una gira que acabarà aquest any amb 76 actuacions. Els temes han comptat amb les col·laboracions d'artistes com Lluís Gavaldà d'Els Pets, Mushka o Stay Homas.
[plantillavirals]