Pràcticament, tothom coneix avui en dia "Oliver i Benji", i és que les aventures d'Oliver Atom van protagonitzar la infància de molts. Aquells camps que semblaven interminables i aquells xuts que eren impossibles, però que igualment més d'un intentava, han format part de molts de nosaltres. Ara, però, l'últim manga de la sèrie creada per Yoichi Takahashi ja ha estat publicat al Japó, posant punt i final a una història que durava ja 43 anys i havia portat els protagonistes a competir en els millors estadis del món.
Takahashi, de 63 anys, ha agraït l'acollida que ha tingut la sèrie des de l'inici, però ha explicat que els seus problemes físics i especialment en la vista l'impedien dibuixar tan de pressa com abans, i no podia continuar oferint el que requeria una publicació del nivell d'"Oliver i Benji".
Tot i això, l'autor també ha confirmat que la sèrie no s'aturarà per complet, ja que seguirà publicant-se en format online i amb noves històries per explicar. Afirma, també, que el format digital el permetrà treballar sense dates límits i d'una manera més tranquil·la, oferint-li la possibilitat d'enfocar l'obra amb més llibertat i sense estar sotmès a estrictes terminis.
Al llarg dels 128 capítols de la sèrie, Catalunya va tenir una important presència en la sèrie. Per una banda, Oliver Atom va fer el salt a casa nostra jugant al Barça en una part de la seva carrera. Però, a banda de la ciutat de Barcelona, Sabadell també va fer acte de presència en l'aclamat manga, on un dels seus personatges jugava pel conjunt arlequinat.
Oliver i Benji arriba al seu final després de 43 anys
Les aventures d'Oliver Atom i Benji Price van començar amb el manga publicat l'any 1981

- La sèrie va començar a publicar-se l'any 1981 -
- Captain Tsubasa
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’abril de 2024 a les 13:50
Actualitzat el 05 d’abril de 2024 a les 17:29
Et pot interessar
-
Entreteniment Si no existís Cecilio G se l'haurien d'inventar: va als Mossos a denunciar la pèrdua del DNI i acaba a la presó
-
Entreteniment El Sónar millora la xifra d'espectadors malgrat la polèmica amb Israel
-
Entreteniment Mushkaa, Rusowsky o Paco Amoroso refrescaran un Vida Festival ple de concerts que aposten pel talent local
-
Entreteniment El director del Sónar marca distàncies amb el fons israelià tot i el vincle econòmic
-
Entreteniment Els sons de la dissidència: la cultura queer pren els escenaris del Sónar més polèmic
-
Entreteniment Edició «rècord» del Primavera Sound: tanca amb 293.000 assistents