"Hagas lo que hagas ponte bragas" és una frase del guió de l'òpera prima del director de cinema Pedro Almodóvar. Aquesta va donar la idea per tirar endavant la primera mostra del col•lectiu Bómito Vonito.
El seu propòsit és veure què es pot arribar a crear a partir d'unes simples calces, objecte quotidià i poc valorat. En aquesta exposició, Bómito Vonito vol demostrar com un objecte tan senzill, fet només d'un pam de tela, pot arribar a inspirar creacions en àmbits tan diversos que van des de la pintura més tradicional fins a tècniques tan innovadores com la infografia.
Els assistents a la inauguració a la Sala Can Patallarga de Manlleu van tenir la possibilitat de col•laborar fent la seva aportació sobre aquest objecte: pintant, dibuixant o escrivint sobre unes calces les seves idees o pensaments.
"Bómito Vonito" és un col.lectiu artístic que basa els seus inicis en la il•lustració, però que a poc a poc s’ha anat ampliant amb la incorporació d'altres disciplines com la pintura, l'escultura o la fotografia. Va ser creat a Barcelona a finals del 2008, a partir de quatre il•lustradors que s'havien conegut estudiant i que volien donar sortida a la seva necessitat de crear.
Actualment "Bómito Vonito" està format per cinc membres que combinen diverses disciplines creatives: extrapolart (Pol) que combina il•lustració i disseny gràfic, slak (Alba) que combina il•lustració i disseny gràfic, sumit (Judith) que combina il•lustració i pintura, lia (Laia) que combina il•lustració, pintura i escultura i Míriam que combina fotografia i disseny gràfic.
La mostra va inaugurar-se dissabte 9 de gener i es pot visitar fins al dia 31 d'aquest mes, a Can Patalarga de Manlleu.
«Hagas lo que hagas ponte bragas»
Una exposició a Manlleu mostra creacions artiítiques a partir d'unes calces.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de gener de 2010 a les 09:09
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Tot el que has de saber del Lactium de Vic 2025
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: de l'1 al 4 de maig
-
Cultura i Mitjans Vic posa en marxa un pla per buscar nous lectors
-
Cultura i Mitjans Sau torna als escenaris amb un concursant d'«Eufòria» com a cantant