La biblioteca Joan Triadú acollirà dimecres, 13 d’abril, la presentació del llibre La confesión. El médico templario, de Jesús Ávila Granados. L’acte començarà a les 19:30 hores, comptarà amb la presència de l’autor i serà presentat per Esther Farrés, directora de la biblioteca, i per Isaac Piñol, cavaller de l’O.S.M.T.H. (Orde del Temple).
Jesús Ávila Granados (Granada, 1950) és un dels escriptors d'assaig més destacats del nostre país, autor d'una trentena de llibres entre els quals destaquen La profecia del Laurel (Ed. Planeta), El libro negro de la España oculta (Ed. Aladena), Encicploedia Rutas de España (Ed. Planeta), Templarios en las Tierras del Ebro (Lectio ediciones), Enclaves mágicos de España (Ed. Planeta) i La Catalunya del Císter (Ediciones J.D), entre molts d’altres.
Com a periodista, col·labora habitualment en reconeguts mitjans de comunicació i és responsable de la secció Rutes de l'Espanya màgica, de la revista Offarm. Ha estat condecorat en dues ocasions (1983 i 1984) pel Consell d'Europa com a millor periodista del continent i entre altres nombrosos guardons amb què ha estat distingit destaquen el premi Internacional de Periodisme Pica d'Estats (2001), convocat per la Diputació de Lleida; l'Internacional de Periodisme Ciutat de Almuñécar (1999) o el Premi Nacional de Periodisme Josep i Jesús de les Coves, Arcos de la Frontera (2001). És a més conferenciant habitual de temes culturals en nombrosos centres, universitats, instituts, ajuntaments i col·legis professionals.
Des de sempre, ha sentit una especial atracció cap a l'insòlit, el màgic i esotèric, fascinat pels templers, els càtars i els druides celtes... La història oculta, desvetllant tot allò que els llibres de text no s'atreveixen a analitzar o ignoren.
Jesús Ãvila Granados presenta a Vic el llibre «La confesión. El médico templario»
L’acte es farà a la biblioteca Joan Triadú i comptarà amb la presència d’Isaac Piñol, cavaller de l’Orde del Temple
Ara a portada
-
Societat Front comú de les associacions de veïns de Vic per evitar el tancament de CAP Vic Nord Redacció
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
-
Societat El Centra BETA de la UVic-UCC obra una nova seu a Roses per a la gestió i conservació de nius de tortuga careta Redacció
-
Entreteniment Mar Pujol: «No hi ha gaires veus que surtin de l'àmbit rural, em sento orgullosa d'aquesta artesania» Guillem Maneja Juvanteny
Publicat el 10 d’abril de 2016 a les 08:18
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Tot el que has de saber del Lactium de Vic 2025
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: de l'1 al 4 de maig
-
Cultura i Mitjans Vic posa en marxa un pla per buscar nous lectors
-
Cultura i Mitjans Sau torna als escenaris amb un concursant d'«Eufòria» com a cantant