La nova temporada d'«El foraster» inclou Sant Bartomeu i Espinelves
El programa de TV3 presentat per Quim Masferrer torna aquest dilluns
Ara a portada
Publicat el 12 de gener de 2015 a les 14:01
Actualitzat el 12 de gener de 2015 a les 14:07
Aquest dilluns torna a posar-se en ruta el programa “El foraster” de TV3 (22.40h) en la seva tercera temporada. Quim Masferrer continuarà fent quilometres amb la seva furgoneta taronja i la seva camisa de quadres per seguir descobrint les millors històries dels pobles més petits de Catalunya que tinguin menys de mil habitants.
La nova temporada arriba amb pobles nous i una sintonia nova. Ara l’encarregat de posar música al viatge de Masferrer serà el músic islandès Halldor Mar, conegut per adaptar a l’anglès els temes més coneguts de la Nova Cançó com "La gavina", de Maria Rossell ("The seagull"), o "Paraules d'amor", de Joan Manuel Serrat ("Words of Love").
"El foraster" d’aquesta temporada tornarà a llençar els dards que el portaran per diversos paisatges del territori. El capítol que estrena la tercera temporada està dedicat a Sant Llorenç de Morunys, al Solsonès. Altres pobles que visitarà són, per exemple, La Pera (Baix Empordà) on descobrirà intimitats desconegudes de Gala i Dalí; Barberà de la Conca (Conca de Barberà) un poble dividit per una esquerda; i a Osona, Espinelves, el poble on es dóna el tret de sortida al Nadal, i Sant Bartomeu del Grau, on coneixerà animals de tota mena, entre molts d’altres.
Amb aquesta tercera temporada, "El foraster" ja haurà recorregut 33 pobles, haurà entrevistat més de 800 persones i haurà recorregut 18.000 quilòmetres.
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Julià de Vilatorta celebra el 46è Aplec Caramellaire
-
Cultura i Mitjans Vic ja ha escollit «La paraula del poble»
-
Cultura i Mitjans Sant Jordi a Vic: un centenar de parades ompliran de roses i llibres la ciutat
-
Cultura i Mitjans Cinc municipis amb encant d’Osona i el Lluçanès segons la IA