Joc de Cartes busca la millor restauradora d'Osona. El concurs de Marc Ribas visitarà quatre restaurants de la comarca liderats per dones ubicats als municipis de Taradell, Sant Quirze de Besora i Santa Maria de Besora.
Concretament, el programa farà parada a l'Hostal Rosa de Taradell, on la seva cap de sala, Joan Perpinyà, mostrarà la proposta gastronòmica d'aquest antic hotel reconvertit en bar, taverna i restaurant. També a Taradell, el concurs visitarà El Gurri Xic, restaurant familiar amb Maca Barrera al capdavant del negoci.
A Santa Maria de Besora, Marc Ribas descobrirà al restaurant El Castell de Besora, liderat per Íngrid Casado. I a Sant Quirze de Besora, els concursants tastaran els plats del Restaurant Way, amb Carme Aguilera al capdavant.
El programa s'emetrà aquest dimecres 10 de gener al 3Cat, després del Telenotícies Vespre. Segueix tota l'actualitat de Joc de Cartes al Món de la Tele.
Quatre restaurants d'Osona liderats per dones, aquest dimecres a «Joc de Cartes»
El concurs visitarà Taradell, Sant Quirze de Besora i Santa Maria de Besora per trobar la millor restauradora de la comarca
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de gener de 2024 a les 11:33
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Les pel·lícules imperdibles del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 11, 12 i 13 de juliol
-
Cultura i Mitjans Vic estrenarà un espectacle teatral per explicar la història dels treballadors de les Adoberies
-
Cultura i Mitjans Centelles desplega amb èxit una nova edició de la Festa de la Tòfona d'estiu
-
Cultura i Mitjans Vic es prepara per a una polèmica diada de Sant Miquels dels Sants
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 4, 5 i 6 de juliol