Joc de Cartes busca la millor restauradora d'Osona. El concurs de Marc Ribas visitarà quatre restaurants de la comarca liderats per dones ubicats als municipis de Taradell, Sant Quirze de Besora i Santa Maria de Besora.
Concretament, el programa farà parada a l'Hostal Rosa de Taradell, on la seva cap de sala, Joan Perpinyà, mostrarà la proposta gastronòmica d'aquest antic hotel reconvertit en bar, taverna i restaurant. També a Taradell, el concurs visitarà El Gurri Xic, restaurant familiar amb Maca Barrera al capdavant del negoci.
A Santa Maria de Besora, Marc Ribas descobrirà al restaurant El Castell de Besora, liderat per Íngrid Casado. I a Sant Quirze de Besora, els concursants tastaran els plats del Restaurant Way, amb Carme Aguilera al capdavant.
El programa s'emetrà aquest dimecres 10 de gener al 3Cat, després del Telenotícies Vespre. Segueix tota l'actualitat de Joc de Cartes al Món de la Tele.
Quatre restaurants d'Osona liderats per dones, aquest dimecres a «Joc de Cartes»
El concurs visitarà Taradell, Sant Quirze de Besora i Santa Maria de Besora per trobar la millor restauradora de la comarca
ARA A PORTADA
-
Sant Tomàs busca voluntaris per compartir temps lliure amb persones amb discapacitat intel·lectual Redacció
-
-
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 30 i 31 de maig i 1 de juny Irene Giménez Vinyet
-
«Desmuntar» els relats de l'extrema dreta, la proposta del festival de cinema social Protesta de Vic Redacció
-
Publicat el 09 de gener de 2024 a les 11:33
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Universitat d'Estiu de la UVic-UCC torna amb una oferta formativa diversa per afrontar els reptes actuals
-
Cultura i Mitjans Mercat de Música Viva de Vic 2025: més dies i nous espais
-
Cultura i Mitjans Vic apropa l'art i l'artesania a la ciutadania
-
Cultura i Mitjans L'Atlàntida dedica el cicle Clàssica Jove per primer cop a un músic i compositor català, Eduard Toldrà
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 de maig
-
Cultura i Mitjans Manlleu acollirà les 12 hores de glosa dels Països Catalans