Sant Miquel de Balenyà comença la Festa Major amb humor

"Humor Amarillo" i "Nit d'humor" amb Lo Pau de Ponts donen el tret de sortida a la celebració

Publicat el 24 de juliol de 2019 a les 15:25
Sant Miquel de Balenyà ja ho té tot a punt per celebrar la Festa Major. La celebració comença aquest dijous amb molt d'humor. A la tarda hi haurà Bubble football i humor amarillo, i a la nit, el pregó de la festa i després "Nit d'humor" amb Lo Pau de Ponts.

L'endemà divendres, hi haurà una caminada nocturna i nit de concerts amb La Loca Histeria, l'Eskerda i després Dj Capde. El gruix de la programació es concentra durant el cap de setmana, amb activitats com una matinal BTT en família, gimcana fotogràfica i campionat de parxís, el dissabte; i xocolatada, festa de l'escuma amb animació, gran quina de Festa Major o Nit Balear, el diumenge.

El dilluns 29, clourà la festivitat l'espectacle infantil El pequeño Nahuel NY Castellana, havaneres a càrrec de Les Anxovetes de l'Escala i la Gran final de festa.
 

Consulta tota la programació