Sant Miquel de Balenyà ja ho té tot a punt per celebrar la Festa Major. La celebració comença aquest dijous amb molt d'humor. A la tarda hi haurà Bubble football i humor amarillo, i a la nit, el pregó de la festa i després "Nit d'humor" amb Lo Pau de Ponts.
L'endemà divendres, hi haurà una caminada nocturna i nit de concerts amb La Loca Histeria, l'Eskerda i després Dj Capde. El gruix de la programació es concentra durant el cap de setmana, amb activitats com una matinal BTT en família, gimcana fotogràfica i campionat de parxís, el dissabte; i xocolatada, festa de l'escuma amb animació, gran quina de Festa Major o Nit Balear, el diumenge.
El dilluns 29, clourà la festivitat l'espectacle infantil El pequeño Nahuel NY Castellana, havaneres a càrrec de Les Anxovetes de l'Escala i la Gran final de festa.
Sant Miquel de Balenyà comença la Festa Major amb humor
"Humor Amarillo" i "Nit d'humor" amb Lo Pau de Ponts donen el tret de sortida a la celebració
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 24 de juliol de 2019 a les 15:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic
-
Cultura i Mitjans Sant Julià de Vilatorta celebra el 46è Aplec Caramellaire
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 d'abril
-
Cultura i Mitjans Vic ja ha escollit «La paraula del poble»