TV3 retransmetrà en directe la Cavalcada de Reis de Vic

Tomàs Molina i Laia Servera seran els encarregats de presentar la vigília

Publicat el 21 de novembre de 2016 a les 13:21
Actualitzat el 22 de novembre de 2016 a les 09:54

El Rei Gaspar a la plaça Major de Vic Foto: Josep M. Costa


El meteoròleg Tomàs Molina i l'editora del programa Info K del canal Super3 Laia Servera seran els encarregats d'explicar la vigília de Reis, que enguany torna a Vic. És el segon cop que la cadena catalana retransmet la cavalcada des de la capital d'Osona.

La cavalcada de Reis de Vic, que enguany arriba a la 74 edició, estarà formada per dotze carrosses i comptarà amb la participació de més de 800 persones per assolir prop d'un quilòmetre de seguici. Al llarg de la rua, hi haurà tres cavalls amb l'heràldica vigatana, el Cavaller de Corpus amb la bandera de la ciutat i dos heralds amb trompetes i dalmàtiques carmesí, color de goig.

A més, hi haurà el carro que recull els xumets que entreguen els més petits, el braser de l'espígol, fanalers reials, els teiers que il·luminaran la nit cremant 4 tones de llenya de pi per donar calor i color a la ciutat de Vic, i ajudants dels Reis que repartiran una tona i mitja de caramels al llarg de tot el recorregut.

La desfilada començarà al passeig de la Generalitat i acabarà a la plaça major de Vic, on es preveu que es concentrin unes 15.000 persones. La rebuda al balcó de l'ajuntament anirà a càrrec de l'alcaldessa de Vic, Anna Erra i, tot seguit, el rei Melcior adreçarà unes paraules als ciutadans.

La cavalcada està produïda per l'Àrea d'Infantils i Juvenils de TV3 i comptarà amb la participació d'alguns dels personatges del canal Super3.

Recupera algunes de les galeries de fotos:

Cavalcades de Reis de Vic 2016 i 2015

Cavalcades de Reis: 2013, 1982 i 1980

 

Tomàs Molina i Laia Servera Foto: TV3