Folgueroles aposta per enfortir el comerç local

L'Ajuntament ha presentat al teixit comercial del municipi la iniciativa de la Targeta Urbana de Comerç, un projecte de la Mancomunitat La Plana que busca fomentar el consum de proximitat

  • L'Ajuntament de Folgueroles ha presentat als comerciants del poble la iniciativa de Targeta Urbana de Comerç. -
Publicat el 30 de maig de 2025 a les 12:15
Actualitzat el 30 de maig de 2025 a les 12:18

L'Ajuntament de Folgueroles fa un pas endavant per enfortir el comerç local i ha presentat al teixit comercial del municipi el projecte de la Targeta Urbana de Comerç. Amb aquesta iniciativa –impulsada per la Mancomunitat La Plana-, el consistori busca fomentar el consum de proximitat, així com la dinamització del comerç local.

Entre altres, la Targeta permet que la clientela acumuli diners virtuals amb cada compra a un comerç adherit a la campanya, imports que poden descomptar-se en futures compres al mateix establiment o en altres locals comercials del poble.

"La Targeta Urbana és una oportunitat per modernitzar el comerç de proximitat sense perdre l'essència del tracte personalitzat i proper", explica el president de la Mancomunitat La Plana, Pere Medina.

La Targeta Urbana de Comerç és una eina digital, gratuïta i no vinculada a cap entitat bancària que té com a objectiu dinamitzar el comerç local i incentivar la fidelització de la clientela.

D'entre els 13 municipis que formen part de l'ens supramunicipal, ja n'hi ha dos que han implementat el recurs amb experiències positives: Taradell, on la Targeta Urbana de Comerç funciona des de l'any 2020, i Seva, que va posar en marxa la campanya a finals del desembre del 2024.