Laia Aguilar, campiona de Catalunya Júnior de Curses Verticals

Esports

Una altra osonenca Júnior, Berta Estragués, acaba segona

Publicat el 31 d’agost de 2015 a les 07:59

Laia Aguilar i Berta Estragués al podi. Foto: Jordi Aguilar

 

Dues osonenques han assolit les primeres posicions del campionat de Catalunya de Curses Verticals que s'ha disputat aquest cap de setmana a Roquetes. Són Laia Aguilar, del Centre Excursionista de Calldetenes, i Berta Estragués, de Centelles, i han estat primera i segona en la categoria Júnior, respectivament.

La prova consistia a coronar el cim de Caro, situat 1.442 metres d'altura, sortint des de la Caramella. Les osonenques van haver de superar 6 quilòmetres amb un desnivell positiu de 1.363 metres. Aguilar va aconseguir el campionat amb un temps d'1 hora i 23 minuts i va quedar 5a a la general en dones, mentre que Estragués va ser segona amb un temps d'1 hora i 30 minuts.

El campionat s’ha disputat dins del marc del 6è Km Vertical de Roquetes, organitzat per l’entitat Trail Roquetes Associació Esportiva, amb prop de 230 participants.
 

Classificació per categories

Classificació general

Escull Osona com la teva font preferida de Google