Reagrupament Osona ha organitzat, per aquest divendres 14 de maig una xerrada amb membres del Cercle Català de Negocis (CCN), un grup que neix amb la voluntat d’aglutinar i defensar els empresaris que entenen l’establiment d’un Estat propi com la millor i més digna de les estratègies empresarials del col•lectiu.
Des del CCN es vol posar en evidència que el model polític i econòmic actual no garanteix als catalans la possibilitat de continuar avançant com a país modern, desenvolupat i competitiu i, per tant, l’única opció pel futur econòmic de Catalunya passa per la consecució d’un Estat propi. L’acte serà a dos quarts de nou del vespre a l’Auditori Caixa Manlleu de Vic.
La xerrada portarà per títol “Dèficit Fiscal Catalunya-Espanya. Avantatges econòmics de l’Estat Propi” i es posaran sobre la taula les necessitats i avantatges per les empreses de tenir una Catalunya Estat.
L'acte el presentarà el secretari general del CCN, Joan Canadell, i hi intervindran el responsable de comunicació, Jaume Gómez-Bonamusa, i el responsable de relacions institucionals, Xavier Olibella. La cloenda anirà a càrrec del president, Ramon Carner.
El Centre Català de Negocis explica a Vic perquè cal la independència
L’entitat aglutina aquest divendres els empresaris que donen suport a l’establiment d’un Estat propi.
ARA A PORTADA
-
Imatges que són «un tresor»: digitalitzen més de 5.000 hores de gravació de la deseperaguda Televisió d'Osona Redacció
-
-
Les comparses del seguici de Festa Major de Vic anuncien accions de rebuig a la presència de Lluis Argüello Irene Giménez Vinyet
-
-
Un home llança gas pebre contra la multitud durant la festa major de Vic i provoca 10 ferits Redacció
Publicat el 14 de maig de 2010 a les 07:59
Et pot interessar
-
Societat Intent d'ocupació frustrat al carrer Sant Josep de Torelló
-
Societat El Parlament dona llum verda a tramitar per lectura única el projecte de llei perquè Aiguafreda passi a Osona
-
Societat La ciutat de Vic, un referent del cinema oriental
-
Societat Aiguafreda, a un pas de deixar el Vallès per formar part d'Osona: «Tindrem el millor de les dues comarques»
-
Societat Què són els centres adscrits? La seva vinculació a la universitat
-
Societat Usuaris de l'R3 denuncien la presència de goteres a l'estació de tren de Vic