El restaurant Divicnus s'emporta «Plat del Ram»

El xef Toni Clusella s'ha proclamat guanyador de la primera edició del concurs amb un ou ferrat de iogurt d'ovella amb cítrics

Publicat el 14 d’abril de 2021 a les 16:55
Actualitzat el 14 d’abril de 2021 a les 16:58
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9ICdcytA3yY[/youtube]
L'ou ferrat de iogurt d'ovella amb cítrics del xef del Divicnus Toni Clusella és el guanyador del "Plat del Ram". Aquest concurs era una de les propostes telemàtiques del Mercat del Ram que ha tingut millor acollida. De fet va néixer per "reimpulsar el sector de la gastronomia i restauració de la ciutat", tal com remarca el regidor de Fires i Mercats, Titi Roca. En aquesta activitat van participar-hi set xefs de restaurants de Vic que van presentar a concurs els plats que, segons ells, representen millor aquesta festa de ciutat.

Un total de 157 persones han tastat els "Plats del Ram" –ja sigui al mateix restaurant o cuinant-lo seguint les receptes publicades al canal YouTube- i posteriorment han votat el que més els agradava per les xarxes socials. Amb un 41% dels vots, la proposta del xef Toni Clusella ha estat la seleccionada d'entre les set presentades.

D'entre totes les persones que han participat en el "Plat del Ram", s'ha sortejat un menú per a dues persones al restaurant guardonat que s'ha emportat Carla Parés.

[despiece] Els "set plats del Ram"

Bareku: Gil Currius | Soufflé de prunes amb interior de xai i gelat de formatge i pinyons amb cacauets i festucs.
Ca l'U: Albert Reniu | Terrina de peu de porc i sobrassada amb amanida de contrastos.
Devici: Èric Soldevila | Múrgules farcides.
Divicnus: Toni Clusella | Ou ferrat de iogurt d'ovella amb cítrics.
El Gravat: Uri Sala | Montadito de botifarra negra amb pa de pessic de taronja.
El Jardinet: Ivan Vilanova | Escuma de patata del buffet amb cruixent de ceba tendra, cansalada del coll i oli de tòfona negra.
Magda Subirana: Magda Subirana | Arròs de botifarra de Vic i calamarcets.[/despiece]

[plantillacoronavirus]