Vic acull una de les seus electorals de la consulta interna sobre el referèndum que l'ANC que es fa als seus socis aquest divendres i dissabte. En concret, s'instal·la a la Casa Comella (al carrer Verdaguer, 3, just a l'entrada de la plaça Major) i està dirigida especialment als socis d'Osona i el Lluçanès. En aquesta consulta es preguntarà als socis si cal exigir a les institucions catalanes que convoquin al poble de Catalunya a un referèndum per decidir sobre la independència.
Divendres, es pot votar des de les cinc de la tarda fins a les nou del vespre; i dissabte, de les deu del matí a les dues del migdia. També es pot votar telemàticament des d'aquest dimecres fins al dissabte a les dues del migdia. Els resultats provisionals es faran públics el diumenge 17 de juliol i una setmana després, el dia 23, la Junta Electoral de l'entitat proclamarà els resultats definitius.
Per tal de resoldre dubtes sobre el referèndum, els últims dies s'han organitzat diversos actes, com el que es va fer a Taradell, amb Liz Castro, membre del SN, i Elisenda Paluzie, deganada de la Facultat d'Economia i Empresa de l'ANC.
Els socis de l'ANC d'Osona voten sobre el referèndum a Vic
La seu electoral de la consulta interna s'instal·la a la Casa Comella a partir de divendres
Ara a portada
-
Societat Entre la llum de la plaça Major i la foscor a gran part dels barris: així es va viure a Vic l'apagada elèctrica Redacció
-
-
Societat Catalunya recupera la normalitat a la xarxa elèctrica i Rodalies torna parcialment Lluís Girona Boffi
-
-
Economia «Volem viure»: els sindicats incrementen la pressió en l'1-M de la reducció de la jornada Redacció
Publicat el 13 de juliol de 2016 a les 11:18
Actualitzat el 15 de juliol de 2016 a les 17:16
Et pot interessar
-
Societat Tot el que has de saber del Lactium de Vic 2025
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: de l'1 al 4 de maig
-
Societat Translog Osona reuneix una quarantena de professionals per parlar de ciberdelinqüència i empreses
-
Societat Vic posa en marxa un pla per buscar nous lectors