Joan Solà i Júlia Solà, els nous membres osonencs de la Permanent Nacional de les JERC

El Congrés Nacional és el màxim òrgan de l'organització que congrega a tota la militància de l'organització i se celebra cada dos anys

Publicat el 28 de novembre de 2016 a les 10:30
Actualitzat el 28 de novembre de 2016 a les 10:33
El manlleuenc Joan Solà i la vigatana Júlia Solà són nous membres de la Permanent Nacional de les Joventuts d'Esquerra Republicana de Catalunya (JERC). La decisió es va prendre aquest cap de setmana en el 26è Congrés Nacional, que es va celebrar a Benicarló. D'una banda Joan Solà és el nou Secretari d'Organització, mentre que Júlia Solà és la nova Secretaria de Formació i Coordinació Sectorial.

Aquest cap de setmana es va aprovar la ponència política que traça les línies mestres a seguir durant els propers dos anys. Les jornades van congregar més de 300 joves al Baix Maestrat. El Congrés Nacional és el màxim òrgan de les JERC que congrega a tota la militància de l'organització i se celebra cada dos anys. Pau Morales va ser escollit com a nou Portaveu nacional de la nova Permanent Nacional.
 

La nova permanent de les JERC Foto: JERC