La comissaria de la Guàrdia Urbana de Vic celebra el proper diumenge una jornada de portes obertes. Les instal·lacions policials es podran visitar de les deu del matí a les dues del migdia.
La matinal comptarà amb diverses activitats, com visites guiades per tota la comissaria, tallers de manualitats i inflables per a la quitxalla, circuit de karts, espectacle infantil a càrrec de Gil i els Ratataplam, una mostra de vehicles de la Guàrdia Urbana i una exposició d’objectes perduts.
Jornada de portes obertes a la comissaria de la Guàrdia Urbana de Vic
La visita s’acompanya amb un programa ple d’activitats
Ara a portada
-
Societat Entre la llum de la plaça Major i la foscor a gran part dels barris: així es va viure a Vic l'apagada elèctrica Redacció
-
-
Societat Catalunya recupera la normalitat a la xarxa elèctrica i Rodalies torna parcialment Lluís Girona Boffi
-
-
Economia «Volem viure»: els sindicats incrementen la pressió en l'1-M de la reducció de la jornada Redacció
Publicat el 24 d’abril de 2014 a les 06:20
Et pot interessar
-
Societat Tot el que has de saber del Lactium de Vic 2025
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: de l'1 al 4 de maig
-
Societat Translog Osona reuneix una quarantena de professionals per parlar de ciberdelinqüència i empreses
-
Societat Vic posa en marxa un pla per buscar nous lectors